No products in the cart.
Veelgestelde vragen
Ik heb een vraag over?
De factuur
Wat is jullie bezoekadres?
Den Uitvanck 22 a/b, 5688 XG Oirschot
Wat is jullie bankrekeningnummer?
NL40 RABO 0128006064
Hoe kan ik het definitief aantal meters doorgeven?
Het definitief aantal meters kan worden gestuurd naar bovenstaand
E-mailadres met een verwijzing naar het factuurnummer
Hoeveel snijverlies moet ik berekenen?
In de regel is 10% toereikend. Bij keramisch parket volstaat 7 %. Bij tegels die in
visgraat worden gelegd is circa 20% snijverlies reëel
Ik wil het aantal m2 van de bestelling wijzigen?
Tot uiterlijk 1 week na uw bestelling kunt u het aantal m2 wijzigen. Dit kunt u doen door ons een mail te sturen aan bovenstaand E-mailadres met verwijzing naar het factuurnummer
Zijn de prijzen incl btw?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Zijn de prijzen incl. transport?
Nee, de transportkosten zijn afhankelijk van het aantal m2 en worden extra in rekening gebracht.
Wanneer moet ik betalen?
U betaald 10% aanbetaling bij aankoop van de tegels. Het resterende bedrag betaalt u , in geval van levering, uiterlijk 1 dag voor de afgesproken leverdatum. Bij ophalen betaalt u het resterende bedrag op het moment van ophalen.
Tegels ophalen of bezorgen
Wat zijn de openingstijden?
Kijk voor de actuele openingstijden rechtsboven op deze website
Hoeveel lijm heb ik nodig?
Wij hanteren als vuistregel 3 kg. lijm per m2
Hoeveel wegen tegels?
Circa 20 kg. per m2 voor tegels van 1 cm. dikte
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Wij kunnen u een specifieke leverdag garanderen. Een indicatie van de levertijd kunnen wij u op de dag van levering geven. U kunt ons dan hiervoor mailen of bellen.
die wij u mailen.
Wat zijn de ophaaltijden?
Uw tegels slaan wij voor een jaar gratis op. U kunt in deze periode de tegel komen ophalen binnen openingstijden.
Wanneer kunnen jullie leveren?
De tegels kunnen vanaf 1 week na de leverafspraak geleverd worden.
Tegels plaatsen
Wat moet ik doen in geval van breuk?
In het geval van breuk wordt dit vaak opgelost met de extra tegels die zijn geleverd voor het snijverlies. Als dit niet toereikend is worden wij graag geïnformeerd. We kunnen dan samen naar een oplossing zoeken.
Kunnen gekochte goederen retour?
Gekochte goederen kunnen helaas niet worden geretourneerd. Een uitzondering maken wij voor hulpmiddelen zoals lijm, voegmortel etc. Gesloten verpakkingen mogen dan geretourneerd worden.
Door wie worden de tegels geplaatst?
Wie de tegels plaatst kunt u zelf bepalen. Op deze website staan bij “Tegelzetters” een aantal professionals die wij adviseren.